piątek, 1 maja 2015

Kupuję XPLUS

Obecny skład portfela:


9 komentarzy:

  1. Witam
    Gratuluje trafnych inwestycji. Kupiłem dzisiaj BIOMAX (BIM), napisz proszę co myślisz o tej spółce, może dołączysz ją do portfela?
    Pozdrawiam
    S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      Biomax jak najbardziej OK, siedzę w nim po 14gr w moim osobistym portfelu, niestety do tego blogowego nie udało mi się wprowadzić w odpowiednim czasie a teraz chyba już nie będę ryzykował.

      Usuń
    2. Ja zaryzykowałem, zobaczymy
      Dzięki za odpowiedź

      Usuń
    3. potencjał nadal jest, ja zostaję z papierem, mam nadzieje ze zrobimy z tego jeszcze niezły +

      Usuń
  2. A mnie zastanawia czemu XPLUS, chodzi o to że zespół z XPLUSa wszedł do finału testowania oprogramowania i myślisz, że dzieki temu bedzie jakiś skok?

    PS BIOMAX dobra spółeczka warto ja kupić coś napewno sie na niej zarobi , ale chyba już nie tak dużo (pluje sobie w brode, że sprzedałem BIOMAXA po 17 gr)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się najpierw analizować wykres a później czytać o spółce.
      Dla mnie i BIM i XPL wyglądają atrakcyjnie
      Powodzenia
      S

      Usuń
    2. nie wnikam w to co dzieje się konkretnie w spółce, moja strategia inwestycyjna po to części automat który zgłasza sygnały, do mnie pozostaje jedynie decyzja czy wchodzę i kiedy wchodzę, tutaj sygnał się pojawił więc zaryzykowałem, zobaczymy

      Usuń
    3. Mhm rozumiem, ok w takim wypadku jak jakieś drobne bede miał to tez zakupie. Dzięki ;)

      Usuń
    4. wiadomo, jak na każdej innej inwestycji... zawsze można utopić trochę:)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.