wtorek, 24 marca 2015

Kupuję ALEJA + ATONHT

Do portfela wprowadzam dwie kolejne spółki


15 komentarzy:

  1. SzukaczOkazji24 marca 2015 21:46

    ATONHT to raczej kiepski pomysł. Fundamentalnie to wygląda tak że w każdej chwili może być wywrotka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz, fundamentalnie owszem rewelacji nie ma, ale w systemie na podstawie którego podejmuję decyzje odnośnie zakupu bądź sprzedaży, padł właśnie wygnał kupna. W każdą taką transakcję jest wliczone ryzyko wyjścia ze stratą

      Usuń
  2. SzukaczOkazji24 marca 2015 22:38

    Nie chodzi mi żeby krytykować twoje wybory, ale wydaje mi się że gdy inwestuje się własną kasę to fundamenty są ważne i nie powinno się kupował takich trupów jak PIK czy ATONHT. Jak ci spółka padnie to na blogu tego nie odczujesz. Jak ktoś kupi po twoim poście i jemu padnie to więcej nie zajrzy na twojego bloga. i tylko na to zwram uwagę. Ja np. szukam spółek z niski freefloatem i niedowartościowanych np. SAKANA, EASYCALL, VIDIS. Moja strategia w praktyce działa od kilku lat. Chętnie bym poznał twoje metody wyboru spółek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko jest kwestią obranej strategii, ja np. faktycznie kupiłem te "trupy" do swojego rzeczywistego portfela, na PIKu mam 40% w 3 tygodnie, nie żałuję. Czy ktoś to kupi czy nie, nie mam już na to niestety wpływu, wolałbym jednak żeby nikt tego nie robił, decyzja odnośnie tego czy wejść w daną inwestycję czy nie i tak zawsze należy do właściciela pieniędzy, i to on jest za nią odpowiedzialny. Jak dobieram spółki, stworzyłem narzędzie którym przeanalizowałem kilkaset wykresów szukając zależności pomiędzy nimi. Wykonuję dość dużo transakcji, szukam spółek mających "to coś", posiadających bardzo duży potencjał wzrostu w krótkim terminie, tak też ostatnio kupiłem m.in. Primamodę, Novavis, Ari. Dokładnie w ten sam sposób zarobiłem też 600% w miesiąc na 11BIT, kupując akcje na początku listopada po 9,05.

      Usuń
  3. przyszlyAniołBiznesu25 marca 2015 20:52

    Fajnie by bylo gdybyś opisał swój system wyboru spółek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niewątpliwie na chwilę obecną procentowo sytem ok nawet bardzo,graty. Przyłączam się do prośby Anioła ;) . Może zbyt osobiste pytanie,ale żyesz z giełdy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie żyję z giełdy, chociaż jestem aktywny na giełdzie już od kilku lat:) normalnie gram dużo bezpieczniej, system który tutaj przedstawiam jest dopiero w fazie testowej więc raczej inwestuję w ten sposób symboliczne środki:) zdaję sobie sprawę ze jest to głownie gra na NC, bardzo często jazda po bandzie, ale jak na razie wyniki są całkiem ok i system wstępnie się sprawdza:) odnośnie tego jak dobieram spółki, jest co najmniej kilka czynników które muszą być spełnione ale to jeszcze nie jest odpowiedni czas, dajmy systemowi się jeszcze potestować.

      Usuń
  5. czy system o którym piszesz to forma programu komputerowego czy to tylko skrót myślowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest program/skrypt php którym się wspomagam, ale sam system to zdecydowanie skrót myślowy. Nie ma tutaj automatycznych sygnałów, ostatecznie sam muszę stwierdzić czy wchodzę czy nie.

      Usuń
    2. Ja wykorzystuje do wyboru spółek ticker rank ze stooq.pl. Kupuje spolki z newconnect które rosną w rankingu. Jak spolka rośnie w rankingu to oznacza coraz wiecej osób szuka informacji o tej społce. Z reguły kilka dni później kurs zaczyna rosnąć. Jak narazie metoda działa.

      Usuń
  6. opisz blizej ten ticker rank

    OdpowiedzUsuń
  7. Na bankierze coś piszą, że Aton bierze udział w jakimś przetargu w Stanach - jak się uda, to Ci Aton ustawi system dożywotnio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem tak jest ze pewne informacje można wyczytać odpowiednio wcześniej z wykresu, mam nadzieję, że przygoda z Atonem zakończy się pozytywnie;)

      Usuń
  8. A z czym niby do przetargu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam
    polecam SEVENET.zobaczcie ostatnie komunikaty.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.